17. maj: Vi starter op på et nyt mærke-forløb: Sporfølger
Vi starter med at tage udgangspunkt i vores grund; hvor er nord, syd, øst og vest? Og hvordan er det nu med det dér højre og venstre…? Vi leger Kongens Efterfølger
22. maj: Muligvis tilbud om deltagelse i starten af Spejdermarchen.
Særskilt info følger pr. mail
31. maj: SPOR-DAG! Kan vi finde dyrespor på vores grund? – og kan vi følge hinandens spor? Vi leger Kongens Efterfølger
14. juni: Tur og mærkefest! Vi mødes denne gang dér, hvor vi parkerer vores biler. Vi skal ud og gå en tur efter kort/kompas (i alt ca. 3 km., en pause i midten). Vi leger Kongens Efterfølger og bager snobrød og rister pølser.
Sidste gang inden sommerpausen.

























