Ulve, samt Junior-, Trop- og Klan-spejdere deltager alle i Lodseddelsalget.
Vi forventer at du deltager i lodseddelsalget mindst 3 gange – hver gang med en beskeden indsat på 2 timer. Samt til Charity-Day.
Arrangerede salgsdatoer:
—————————————————————–
Fredag, 24. marts kl. 15.30 – 17.30
Lørdag, 25. marts kl. 10.30 – 12.30
—————————————————————–
Fredag, 31. marts kl. 15.30 – 17.30
Lørdag, 1. april kl. 10.30 – 12.30
—————————————————————–
Fredag, 14. april kl. 15.30 – 17.30
Lørdag, 15. april kl. 10.30 – 12.30
—————————————————————–
Fredag, 21. april kl. 15.30 – 17.30
Lørdag, 22. april kl. 10.30 – 12.30
—————————————————————–
Fredag, 28. april kl. 15.30 – 17.30
Lørdag, 29. april kl. 10.30 – 12.30
—————————————————————–
Lørdag, 6. maj (CharityDay) kl. 9.00 – 13.00
—————————————————————–
Der er ingen tilmelding! Du skal bare møde op i uniform på p-pladsen bag Flying Tiger (tidligere Fætter BR) 10 min. før start.
Vi sælger desuden lodsedler over hele øen den 6. maj 2023; – CharityDay fra kl. 9-13. Denne dag har vi brug for rigtig mange spejdere og forældre, da vi kører spejderne ud på øen. Skynd dig at reservere dagen. Kørsel af spejder udløser ekstra 10 point (5 point pr. vej).
Når du deltager i Charity-Day som spejder får du et flot mærke til uniformen. Det er med lilla kant. Har du deltaget i lodseddelsalg mindst 6 gange og i Charity-Day har du gjort dig fortjent til et helt særligt mærke med ”guld” kant.
Lodseddelsalg er et vigtigt element i vores økonomi i Gruppen. Alle der deltager tjener point til hjælp til årets sommerlejr. Mange point giver billigere sommerlejr for den enkelte spejdere, og du er medvirkende til at vi også i år, kan have ledere med på sommerlejr.
Læs mere her: 2023 Lodseddelsalg
Har du spørgsmål til lodseddelsalg 2023, er du meget velkommen til at kontakte mig.
Med Spejderhilsen
Ebbe Frank
Formand og GA
p.v.a. Lodseddeludvalget